Service Level Agreement Diensten Niveau Overeenk


service management.besteoverzicht.nl


Maak startpagina | Voeg toe aan favorieten






Overzicht
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Gesponsorde links
Service Level Agreement Diensten Niveau Overeenk
Geen - maar ICT Serv.
Wat heeft u nodig aan it om uw bedrijfscontinuïteit te waarborgen? u bent waarschijnlijk ook niet geïnteresseerd in dure sla's maar in oplossingen, wanneer deze door u gevraagd worden. u wilt geen sla's maar duidelijke afspraken en resultaatverplichting. service level agreement, sla, flexibiliteit, kosten, service gerichtheid, service, beheer, beheerkosten, beheerplan, bedrijfscontinuiteit, it leverancier, afspraken, kosteneffectief, toegevoegde waarde, resultaat, kostenloos, kwaliteit, resultaatverplichting, it afdeling, gebruikerstevredenheid, infrastructuur. belangrijk om ierbij tot deze oplossing te komen is flexibiliteit
http://www.ictforyourbusiness.nl/main.asp?contentid=1708

Contractmngmnt / ICT Issues
Artikelen over de aandachtspunten bij het opstellen van een contract of overeenkomst met een ict leverancier, aangevuld met praktijkvoorbeelden. ook sla komt aan de orde. management, ict-contracten, ict-overeenkomst, ict-leveranciers, ict leverancier, opstellen, contracten, overeenkomsten, ict-dienstverlener, it-leverancier, it-dienstverlener
http://www.ictforyourbusiness.nl/index.asp?rubriekid=1453

ICT Issues
Uitgebreide informatie over sla. wat is een service level agreement (sla) en hoe stelt men een sla tussen klant en leverancier op? waarop moet men letten bij het opstellen? standaard of maatwerk bij interne en externe sla's. opstellen c.q. opzetten sla: risico's, aansprakelijkheid, meten service. checklist service level agreement voor klant en leverancier. beschikbaarheid, betrouwbaarheid, responsetijd en continuïteit.
http://www.ictforyourbusiness.nl/index.asp?rubriekid=680

Opstellen / Abraxax
Opstellen service level agreement of sla voor de borging van meetbare afspraken
http://www.abraxax.com/html/opstellen_sla.html

Toolkit
The service level agreement and sla guide - the sla toolkit is designed to make creation of an agreement far more straight forward
http://www.service-level-agreement.net/

OutsourcingSLA.com
Service level agreements are becoming a critical part of outsourcing agreements. they are an important way to objectively measure an outsourcing supplier's performance. the most common metrics of quality, speed and price clearly let each partner assess the current level of service the buyer is receiving. if performance slides, the service level agreement may trigger cost reductions for the buyer. putting these metrics in writing is important because it provides the legal basis for contract termination.
http://www.outsourcing-sla.com/

Wikipedia
Wikipedia
http://nl.wikipedia.org/wiki/service_level_agreement

Gerelateerd
  • Nog Geen
Er staan 7 links op deze pagina.
© Besteoverzicht - Privacy